سئو تکنیکال یا Technical SEO چیست ؟
페이지 정보
작성자 Hildred Getz (79.♡.113.173) 작성일24-08-24 13:15 조회24회 댓글0건관련링크
본문
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.
توصیه می کنم یک تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا بفهمید از چه اصطلاحاتی باید استفاده کنید. اما استراتژی کلمه کلیدی مبحثی نیست که با تحقیق بدست آید.
در کنار دو مفهوم مهم سئو داخلی (On Page Seo) و سئو خارجی (Off Page Seo) که پایه سئو را تشکیل میدهند. مفهوم digi ding دیگری به نام سئو تکنیکال یا Technical SEO وجود دارد.
میدانیم که SEO مخفف Search Engine Optimization است. یعنی بهینهسازی سایت برای موتور جستجو. ما باید سایت خودمان را طوری طراحی کنیم که موتور جستجو به خوبی مطالب آن را پیمایش کرده و صفحات ما به درستی Index شوند.
سئو داخلی یعنی کارهایی که برای تولید محتوای بهتر و قویتر کردن ساختار محتوایی سایت انجام میدهیم. یعنی چیزهایی که کاربر به طور مستقیم میبیند. سئو خارجی هم سیگنالهایی از بیرون سایت هستند (بیشتر مواقع بک لینک) که بر نتایج جستجو و اعتبار سایت ما تاثیر میگذارند.
اما یک سوال مهم وجود دارد. اگر هم On Page Seo ما عالی باشد هم Off Page Seo، حتما در گوگل جایگاه خوبی کسب میکنیم؟
جواب خیر است
فرض کنید یک مقاله عالی درباره "راهنمای خرید موبایل با بودجه 2 میلیون تومان" تهیه کردهاید. اما در تنظیمات سایت خودتان دسترسی موتور جستجو به صفحات سایت را بستهاید. حالا با داشتن یک مشکل فنی بزرگ، محتوای جالب شما به چشم موتور جستجو نیامده و زحمتتان به هدر میرود. اینجاست که وارد بحث سئو تکنیکال یا Technical Seo میشویم.
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود تبلیغات سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
بنابراین، از خود بپرسید: digi ding آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
عکاسی صنعتی از قبیل عکاسی از محصول، عکاسی مد و فشن، عکاسی غذایی، عکاسی معماری، عکاسی لایف استایل و عکاسی تبلیغاتی تخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است.
توصیه می کنم یک تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا بفهمید از چه اصطلاحاتی باید استفاده کنید. اما استراتژی کلمه کلیدی مبحثی نیست که با تحقیق بدست آید.
در کنار دو مفهوم مهم سئو داخلی (On Page Seo) و سئو خارجی (Off Page Seo) که پایه سئو را تشکیل میدهند. مفهوم digi ding دیگری به نام سئو تکنیکال یا Technical SEO وجود دارد.
میدانیم که SEO مخفف Search Engine Optimization است. یعنی بهینهسازی سایت برای موتور جستجو. ما باید سایت خودمان را طوری طراحی کنیم که موتور جستجو به خوبی مطالب آن را پیمایش کرده و صفحات ما به درستی Index شوند.
سئو داخلی یعنی کارهایی که برای تولید محتوای بهتر و قویتر کردن ساختار محتوایی سایت انجام میدهیم. یعنی چیزهایی که کاربر به طور مستقیم میبیند. سئو خارجی هم سیگنالهایی از بیرون سایت هستند (بیشتر مواقع بک لینک) که بر نتایج جستجو و اعتبار سایت ما تاثیر میگذارند.
اما یک سوال مهم وجود دارد. اگر هم On Page Seo ما عالی باشد هم Off Page Seo، حتما در گوگل جایگاه خوبی کسب میکنیم؟
جواب خیر است
فرض کنید یک مقاله عالی درباره "راهنمای خرید موبایل با بودجه 2 میلیون تومان" تهیه کردهاید. اما در تنظیمات سایت خودتان دسترسی موتور جستجو به صفحات سایت را بستهاید. حالا با داشتن یک مشکل فنی بزرگ، محتوای جالب شما به چشم موتور جستجو نیامده و زحمتتان به هدر میرود. اینجاست که وارد بحث سئو تکنیکال یا Technical Seo میشویم.
با این حال گوگل به صراحت اعلام کرده است که داشتن یک سایتمپ برای سایت مفید بوده و میتواند به بهبود تبلیغات سایت کمک کند. و همچنین این تصور غلط را رد میکند که داشتن یک سایتمپ که درست ساخته نشده باعث پنالتی سایت میشود.
چطور برای سایت خود یک sitemap بسازیم؟
بنابراین، از خود بپرسید: digi ding آیا مخاطبان خود را می شناسید ؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا مایل به خرید چیزهایی نیز هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای متمرکز هدف قرار دهید تا بتوانید بر این موضوع تأثیر بگذارید؟
به کلمات استفاده شده توسط مخاطبانتان توجه کنید
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.