نیسان نیسمو بازگشته است، اما این بار الکتریکی و یک S.U.V. است > FREE BOARD

본문 바로가기

사이트 내 전체검색


FREE BOARD

نیسان نیسمو بازگشته است، اما این بار الکتریکی و یک S.U.V. است

페이지 정보

작성자 Jacki (154.♡.49.44) 작성일24-09-23 06:36 조회12회 댓글0건

본문

اکثر شرکت‌های بزرگ خودروسازی دارای برندهای موازی الهام گرفته از مسابقات اتومبیل‌رانی هستند و در مورد خودروساز ژاپنی نیسان، این برند Nismo است. اما چند سالی است که هیچ خودروی جدید نیسان با نشان نیسمو در اروپا وجود ندارد. اکنون، این نسخه در حال بازگشت است. به جز این بار، این یک خودروی الکتریکی و یک شاسی بلند - نیسان آریا نیسمو است. خودروی جدید هفته گذشته در کاونت گاردن لندن به نمایش گذاشته شد، همزمان با آخرین آخر هفته فرمول E سری 10. من با نیسان در مورد معنای بازگشت نیسمو و اینکه چگونه فرمول E به طور مستقیم با استراتژی الکتریکی سازی این شرکت مرتبط است صحبت کردم.
آریا نیسمو به اروپا می آید.
©2024 نیسان احتمالاً نمادین ترین خودروی نیسان نیسمو نسخه GT-R است که 592 اسب بخار قدرت دارد، در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد و رکورد زمان دور نوربرگ رینگ را برای یک خودروی تولیدی در ابتدای عرضه داشت. ایوان اسپینوزا، مدیر ارشد برنامه ریزی نیسان موتور می گوید: «GT-R یک خودروی فوق العاده است، اما یک سیستم مکانیکی بود. مشخصات اروپایی آریا نیسمو هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما نسخه بریتانیایی باید بسیار شبیه به مدل B9 e-4ORCE باشد که در ماه مارس در ژاپن عرضه شد. این ترکیبی از یک باتری ناخالص 91 کیلووات ساعت (87 کیلووات ساعت خالص) با یک پیشرانه دو موتوره است که 320 کیلووات (429 اسب بخار) و گشتاور 600 نیوتن متر را ارائه می دهد. با توجه به اینکه Ariya e-4ORCE معمولی 389 اسب بخاری می تواند در 4.8 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، نسخه Nismo احتمالا زیر 4.5 ثانیه خواهد بود.
خودروی جدید ممکن است به نظر یک حرکت برای نیسان باشد، اما با استراتژی این شرکت مطابقت دارد. نیسان بیش از سایر خودروسازان ژاپنی خود را متعهد به برقی‌سازی کرده است و یکی از پیشگامان خودروهای برقی با لیف بوده است، اگرچه هنوز در حال مقابله با فناوری هیبریدی سریال e-Big businessman است که در برخی از انواع قشقایی و ایکس تریل استفاده می‌شود. دیانا تورس، مدیر عامل نیسان موتور بریتانیا می گوید: «ما باید با نیازهای مشتری سازگار باشیم. مشتریانی هستند که برای مدت طولانی به رانندگی با Ice rink (موتورهای احتراق داخلی) ادامه می‌دهند، و همچنین مشتریانی هستند که هنوز نمی‌خواهند 100 درصد برقی شوند و به همین دلیل است که ما فناوری‌هایی مانند e-Tycoon داریم که این انتقال را امکان‌پذیر می‌کند. . آن‌ها حس الکتریکی را دارند - شتاب قدرتمند از ابتدا - اما بدون نیاز به شارژ مجدد.
طرح برقی سازی نیسان Ambition 2030 با این حال، e-Force نیسان است که از فروش خود در یک مرحله بسیار انتقالی محافظت می کند. در غیر این صورت، این شرکت برنامه Ambitiousness 2030 خود را دنبال می کند که هدف آن 60 درصد فروش خودروهای برقی تا سال 2030 است. نیسان فرمول E. «ما در بیش از 150 کشور اتومبیل می فروشیم، بنابراین شما همچنین باید به سرعت تغییر زیرساخت ها در همه جا احترام بگذارید. شما نمی توانید متعهد شوید که ظرف 6 سال به 100% برق تبدیل شوید، زیرا در برخی مناطق این امر به سادگی غیرممکن است. اما اروپا تا سال 2030 100 درصد خواهد بود.
نیسان امیدوار است به طور فزاینده ای از یادگیری تیم فرمول E خود برای کمک به توسعه جاده های خود استفاده کند ... [+] خودروهای برقی.
James MorrisMore FROMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی در سال 2024 توسط Cassidy HortonContributorNissan برنامه Formula E، که Volpe نیز نقش کلیدی را ایفا می‌کند. ولپ می‌گوید: «سرمایه‌گذاری به دو روش مختلف مرتبط است. راندمان موتورهای الکتریکی بالاتر از 95 درصد است. مدیریت انرژی همچنین عامل اصلی تمایز عملکرد است که در فرمول E بسیار پیچیده است، بنابراین می توان از یادگیری برای خودروهای جاده ای استفاده کرد.
مانند دیگر خودروسازان فعلی، نیسان با تغییر در مهارت های مورد نیاز برای ساخت خودروهای برقی عالی در مقایسه با خودروهای احتراق داخلی بزرگ دست و پنجه نرم می کند. اسپینوزا می‌گوید: «کاری که ما برای یادگیری از این موضوع و ارتباط با بخش الکتریکی کسب‌وکار انجام دادیم، قرار دادن مهندسان مکانیک بسیار با استعداد با مهندسان نرم‌افزار در هنگام توسعه آریا نیسمو بود. ما از درس‌های GT-R استفاده کردیم تا آن را در خودروی برقی قرار دهیم. ما یک مهندس مکانیک داشتیم که به یک مهندس نرم افزار توضیح می داد که چگونه چیزها را تنظیم کند. این مثال خوبی است از اینکه چگونه می توانیم چیزهایی را از گذشته به آینده بیاوریم. ما می خواهیم در آینده از فرمول E بیشتر برای این کار استفاده کنیم.
استفاده از فرمول E برای کمک به توسعه خودروهای برقی جاده ای بهتر، با این حال، جهت جریان از فرمول E به خودروهایی مانند آریا نیسمو پیشرفت نسبتا جدیدی است که در آن یادگیری «از مسیر به جاده» حرکت می کند. پیش از این، جهت برعکس بود - از جاده به مسیر. Volpe می گوید: «نیسان از سال 2018 در فرمول E حضور داشته است. اما در چهار فصل اول بیشتر شبیه یک اسپانسر بودیم. ما از فرمول E به عنوان یک پلتفرم برای ترویج برق رسانی استفاده می کردیم. ما واقعاً هیچ دخالتی در توسعه خودرو نداشتیم. سپس در سال 2022 برنامه Dream 2030 را اعلام کردیم. با این هدف شرکتی بسیار مهم، تصمیم گرفتیم از فرمول E به روشی مستقیم تر استفاده کنیم. ما تیم را ساختیم و توسعه ماشین را تحت کنترل نیسان شروع کردیم.
فصل یازدهم بعدی فرمول این موضوع را به طور کامل با اولین خودروی Gen3 EVO Convention E که نیسان انتظار دارد سطح جدیدی از یادگیری را ارائه دهد، به طور کامل مورد توجه قرار خواهد داد. این شامل فعال کردن موتور جلویی 250 کیلوواتی در خودروی Gen3 برای تقویت بیشتر قدرت چهارچرخ محرک در لحظات کلیدی مسابقه، از جمله مقدماتی، شروع مسابقه و حالت حمله می‌شود، که قدرت موقتی برای خودروهای فرمول E است. از هر مسابقه به مدت شش دقیقه استفاده کنید. ولپ می‌گوید: «این امکان تمام چرخ متحرک با حالت اتک باعث می‌شود سرعت خودرو در مقایسه با حالت عادی مسابقه‌ای چقدر سریع‌تر حرکت کند. «فاصله بین اتومبیل‌هایی که حالت حمله دارند و اتومبیل‌های دیگر بزرگ‌تر خواهد بود. این امر آن را در مسابقه استراتژیک تر می کند. اما برای ما به عنوان نیسان، این فرصتی است برای انتقال تخصص خود با e-4ORCE.
نیسان آریا نیسمو قبل از آخرین مسابقه فرمول E در کاونت گاردن لندن به نمایش درآمد ... [+] آخر هفته.
جیمز موریس سیستم e-4ORCE پیشرانه تمام چرخ متحرک EV نیسان برای وسایل نقلیه مصرفی آن، از جمله آریا نیسمو B9 است. Volpe می‌گوید: «ما برای داشتن سیستم چهارچرخ محرک در خودروی فرمول E تلاش می‌کنیم، زیرا این فرصت را به ما می‌دهد تا از این دانش در تجارت اصلی استفاده کنیم. E-4ORCE به شما کنترل کامل روی چهار چرخ را به طور مستقل می دهد، بنابراین تحقیقات و توسعه زیادی از فرمول E می تواند به نیسمو آریا بازگردد. نیسان همچنین اولین شرکتی بود که به فرمول E Gen4 متعهد شد، که قرار است در سال 2027 با یک ماشین مسابقه ای کاملاً جدید با استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک دائمی وارد بازار شود.
اسپینوزا می‌گوید: «اکنون که سیستم چهارچرخ محرک را خواهیم داشت، نسل بعدی به ما امکان می‌دهد چیزهای جدیدی را آزمایش کنیم که به طور بالقوه می‌توانیم برای خودروهای اسپورت آینده و وسایل نقلیه با حجم پایین‌تر بیاوریم». او انتظار دارد که نرم‌افزار توسعه‌یافته با کمک فرمول E بتواند گزینه‌های جدیدی را برای ارتقای راننده فراهم کند. او می‌گوید: «ما می‌توانیم با بسته‌های نرم‌افزاری بازوی Nismo خود برای مشتریانی که تنظیم‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند، سفارشی‌سازی کنیم. همچنین چیزهای جالبی وجود دارد که می‌توانیم با استفاده از فناوری خودمختار پل آنها را انجام دهیم. مردم دوست دارند ماشین سواری کنند، به خصوص افرادی که در تعطیلات آخر هفته به ماشین های مسابقه ای می روند. اما تصور کنید که چگونه می‌توانیم از این فناوری استفاده کنیم تا آنها را راننده بهتری کنیم و زمان دور خود را بهبود ببخشیم. مانند شبیه ساز، شما می توانید مسیر ایده آل پیست را برای رانندگی داشته باشید و سپس می توانید انتخاب کنید که آیا برای اصلاح خط از خودرو کمکی دارید یا خیر. اینها چیزهایی فراتر از آنچه امروز وجود دارد است که می‌توانیم به مشتریان ارائه دهیم.»
شارژ سریع EV Promisedیکی دیگر از فناوری های کلیدی که چند سالی است وعده داده شده است، شارژ فوق سریع در مسابقه است که قبل از آخر هفته مسابقه در لندن در حال آزمایش بود و در نهایت می تواند در فصل 11 برسد. "ما یک آزمایش برای ولپ می گوید: شارژر سریع در لندن. "خوب بود. در طول مسابقه مانند پیت استاپ ماشین ها را شارژ می کند. شارژرها 600 کیلووات قدرت دارند که دو برابر هر شارژر سریع عمومی فعلی است. ما هنوز در حال تایید این فناوری هستیم، اما پتانسیل انتقال 4 کیلووات ساعت در 30 ثانیه است. این به رفع نگرانی از شارژ مجدد خودروهای برقی تمام روز کمک می کند.
محدوده Nismo نیسان به طور فزاینده ای در آینده به خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.
جیمز موریس نام تجاری Nismo در گذشته برای نیسان در سطح جهانی بسیار موفق بوده است و Volpe می بیند که این امر در عصر برق نیز ادامه دارد. او می‌گوید: «آنها اعتبار ارتقای عملکرد را دارند و اکنون این کار را با آریا انجام داده‌اند. مقرراتی مانند محدودیت های آلایندگی و صدا نیز آینده خودروهای سوپر اسپرت با سوخت فسیلی را زیر سوال می برد. اسپینوزا می‌گوید: «در آینده می‌خواهیم روی ساخت خودروهای اسپرت برقی تمرکز کنیم تا بتوانند به تمام بازارهای جهان دسترسی داشته باشند». "به همین دلیل است که ما Nismo را به بازار الکتریکی تبدیل می کنیم." خودروهای برقی به دلیل پاسخگویی موتورهای الکتریکی، پتانسیل بالایی برای تجربه‌های اسپورت‌تر دارند. با عملکرد EV، همه روی سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت تمرکز می کنند، اما این آسان است. کار دشواری که با یک EV به دلیل وزنی که با باتری حمل می کنید، پیچیدن در پیچ ها با سرعت و داشتن تعادل ترمز مناسب است. اینجاست که می‌خواهم انرژی خود را متمرکز کنم.»
مطمئناً نتایج فرمول E نیسان روز به روز در حال پیشرفت است. راننده تیم اولیور رولندز در آخرین مسابقه در لندن برنده شد و به تیم کمک کرد تا در طول فصل چهارم شود و نیسان در رده بندی سازندگان سوم شود (نیسان همچنین پیشرانه تیم مک لارن را فراهم می کند) پس از جگوار و پورشه. این شرکت امیدوار است که در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد، بنابراین می‌تواند یادگیری بیشتری را به خودروهای جدید برقی‌شده نیسمو و همچنین کل محدوده‌اش در راستای رسیدن به اهداف Dream 2030 تغذیه کند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. James MorrisFollowing من سردبیر وب سایت مستقل خودروهای الکتریکی WhatEV هستم. من 30 سال تجربه به عنوان یک روزنامه‌نگار فناوری دارم و عشق مادام‌العمر به ماشین‌ها، بنابراین گرد هم آمدن این دو رویا به حقیقت پیوسته است. من برای اولین بار پتانسیل خودروهای برقی را زمانی دیدم که در سال 2011 به یکی از اولین افرادی تبدیل شدم که با نیسان لیف رانندگی کردم. آنها همچنین سهم زیادی در مقابله با تغییرات آب و هوا و همچنین آلودگی شهری دارند. در کنار سردبیری WhatEV، من مدیر مسیر کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری تعاملی در سیتی، دانشگاه لندن هستم. من دکترای فلسفه ارتباطات دارم و ترومپت می نوازم، یک بار جلسه ای را با درامر Velvet-textured Resistance Moe Tucker ضبط کردم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you are you looking for more on اخبار خودرو بدون قرعه کشی visit our web page.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.



Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.
상단으로
PC 버전으로 보기